21 Nisan 2010 Çarşamba

panik - diskotek

sabahları mütemadiyen, metrobüste rock fm ve labamba dinlenir. kanallar arasında dolanırken yakaladım geçenlerde bu şarkıyı. son albümleri yeni çıkmış kurban'ın sahip'inden bir şarkı sandım. dinlemeye başladım. öyle bir kahkaha attırdı ki bana, metrobüslerde henüz beni tanımamış insanlar da benim ne kadar deli olduğumu anladılar. (deli olduğunuzu düşünen insanlar arasında gerçekten özgür olabilirsiniz. sistem çocuklara, yaşlılara, hamilelere ve delilere özgürlük ve oturma hakkı tanıyor sadece.) gelelim şarkıya; dün gece b.; "bu klibi yanıma oturup seyretmen gerek " dediğinde öğrendim ki bu şarkının deniz'in başka bir projesi panik'e aitmiş. klibi de çok eğlenceliymiş. daha önce izlemediğim için üzgünmüşüm, ama belki de dün gece seyretmem gerekiyormuş.
oynatalım!

Hiç yorum yok: