8 Haziran 2010 Salı

ive got something to say :)

Metallica - Last Caress Green Hell .mp3
Found at bee mp3 search engine






Canı sıkılan adam
yemekte bolca cacık tükettim, sonrasında uykum geldi.
klimayı açamıyorum, bir gün önce feci çarptı.
yazmak istediğim çok şey vardı, harfleri öpüştüremedim.
çay ocağını aradım, "ben kimim?" dedim.
"kaptan abisin" dedi arzu.
"bu saatlerde ne isterim?" dedim.
"az şekerli kahve" dedi.

kulaklıklarımı taktım, yıllar sonra metalika dinledim.
odamdaki fransız iş arkadaşım bana seslenmiş, duymamışım
göz göze geldiğimizde şirin şirin el sallıyordu bana
kulaklıklarımı çıkardım, "ne var" dedim.
“ne kadar tuhaf ya falan filan” diye bir şeyler anlattı bana.
geleli iki sene oldu, hala türkiye'yi bir çok açıdan tuhaf buluyor.
en sonunda dedim ki,
aslında biliyor musun, "tuhaf olan sensin" dedim.

aslında çok kerizsin diyecektim ama
kerizin ingilizcesini bilemedim.
"iki senedir turist gibisin lan dedim"
gözleri doldu, devam ettim
"daha çay bardağını tutmayı öğrenemedin"
dayanamadım söyledim.
"annadın mı anam?" dedim.
burayı türkçe söyledim. iyice ağlamaklı oldu
kahvem geldi bir fırt çektim.
kulaklıklarımı taktım.
i've got something to saaaayyyy
i raped your mama todayyyyy
dayanamadım söyledim.
vallahi de siklemedim.


http://dilencivapuru.blogspot.com/2010/06/can-sklan-adam.html

Hiç yorum yok: