1 Aralık 2010 Çarşamba

secuya


Jehan Barbur - Yoluma Çıkma
Yükleyen Tayuf. - Video klipler, sanatçı röportajları, konserler ve çok daha fazlası.

"ikiye bölünmüş bir bütün gibi yaşadım
bir yanım öbür yanıma düşman
sağımda kızgın kumlar gezdirdim
solum üşüyor eski bir anıdan"

"seni kırdığım yerden beni de kırdılar.
ben hiçbir cümleye ağlayamam artık seni"

"aklıma suyun intiharı geliyordu hep
şelale deyince"


"gunes.. yildiz

yol uzun, güzergâh zorlu; ne demeliyim?
zarif kardeşim benim,
seni aldım yanıma, ikizimi almış yürüyor gibiyim.

sana yıldız sana güneş mi demeliyim,
günümde hayret gecemde hayret istedim
yer yer senin gibiyim ben yer yer kendim.

insan olan yerlerim çok ağrıyor,
olsun, yine de sen kapanma, bu sıra benim,
yerine bırak ben incineyim."

"ayrılık

her ayrılıkta kendine saplanan bir hançer
kendi sabrını deneyen taş,
kendi uykusuzluğunda yatak oldun.
kül koy şimdi yanına korunun
seni kavuran onu da yakmasın.
aşkla besle kendini,
gül yetiştir,
sardunya çoğalt.
ki, sen aşktan ve ayrılıktan
başka ne anlıyorsun."


"dünya söyle bakalım benden gidenleri
nerene sokacaksın şimdi?"
bak ben utanıyor muyum?
kanayana kadar dizlerim, misket oynarken
hem, unutma herkes birilerinin yarasını taşır uzaklara"

"sen güzel insansın
herkes biliyor bunu
yaramı alıp uzak şehirlere gidiyorsun
-saçlarımı düz bir denize ısmarlıyorum

utanma! ayıp değil ki bu"

sevgili secu, bu akşam da böyle huzurlu sakin ve sessiz olsun. hani sen demiştin ya, bazen durmaksızın konuşacak, bazen de susup oturacak... birhan keskin'in sevdiğim parçalarından bir karışık yaptım sana ortaya. Karışıklığı severim. Çünkü...

"ben istanbul'a çok benzerim sevgilim
onca iştiha içinde onca keder.
çın çın bin ses imkanıyken
sesin göbeğinden çatlayıp orada kaldığı yer.

sorunun sorulduğu yerim ben,
cevabın alındığı yer!
bir yanım erguvan bir yanım gül ve laleler
bir yanda serseri otlar, başıboş, plastik çiçekler
kök dal dolanmış duvarda birbirine koyu keder.

gezmediğin yerlerim vardır mutlaka
beklerim, yeraltı mağ'raları
bir ayağım geçmişte kalmış alamam
öbürü koduğun bahtımmış, eline ayarlı.

sevgilim kış düşmüş dünyaya içimden
eve nasıl varayım!
bir kovuk bir obruk oldum,
üstüm başım kar, yollar kapalı"

kar geliyormuş avrupadan, vallahi benim ağzım şom değil, geleceği varmış zaar.
ben de senin gibi kansız bir kurbanım aslında ve yine birhanın dediği gibi,

"kuşkusuz ki, ipini koparıp kaçan dananın tarafını tutarız..."

seviyorum seni

Hiç yorum yok: