7 Aralık 2010 Salı

supergirl



Evet, bugünlerde dünyanın manyetik alanında yapılan düzenlemelerin etkilerini hissettiğimizi düşünüyorum. Bu düzenlemeleri yapanların, daha önce de dünyayı tehdit eden olaylara müdahale ettiklerini, çünkü dünyanın çok önemli bir gezegen olduğunu ve son hamleleriyle enerjilerini doğru kullanan zeki insanların, olayların akışında etkin olabileceğini ve yeni bir dönemin başladığını düşünüyorum. Artık polis devletinin, recep tayyip erdoğanın yada obamanın, kapitalizmin veya yaşama amacımız haline gelen üzerinde rakamlar yazan kağıt parçalarının önemsiz olacağı bir yaşamın başlayacağını düşünüyorum. Enerjimin akışını daha rahat düzenlemeye başladığımı ve enerjimi kontrol ederek yaşamı, hem kendim, hem de bana ihtiyacı olanlar için daha rahat hale getirebileceğimi düşünüyorum.
Yakın zamanda İstanbul'da bir deprem ve Jüpiter'de bir patlama beklemekteyim.
Düşünüyorum. Varım öyleyse.


http://www.mizikacilar.com/HaberDetay.aspx?ID=651

http://www.red.web.tr/site/yazar.asp?yaziID=496

Hiç yorum yok: