5 Temmuz 2009 Pazar

sunrisenfes

sabah olmak üzereymiş.
bbyle cc 1942'lerden henüz gelmişler
hazreti ismail'in efesinden sadece bir yudum istemişim.
zira bademle nefes oluyormuş
o birayı bana vermiş zorla
ben suçlu hissetmişim
aynadanpınar haliyle elini sallayıp ssssssşşşşşşşş... demiş
ikimiz de anlamış gülmüşüz.
almışım efesi, fondip yapıp
kocaman olmuşum.
zaten efesteymişim.
12 havari ve ben efesi doldurdu diye meandrosu cezalandırıp içmemişiz suyundan.
sonsuza inen merdivenler varmış
bilinmeyen bir sahile iniyorlarmış
çiçek ve sabun kokuları birbirine karışıyormuş
merdivenlerin ve benim heyecandan ellerimiz ayaklarımız karışıyormuş
hepimiz kalbimizden uçan şerçelerle mesihi bekler gibi sabırsızca.
ama bekliyormuşuz
güneşi
gölgemden anlıyormuşum
oldukça yaklaşmış
mutlu bir sabırsızlığın tadını çıkarıyormuşum
biliyormuşum
daha çok erkenmiş
ve biz kahvaltıda karpuz kesecekmişiz

Hiç yorum yok: