19 Temmuz 2010 Pazartesi

yalnız

yalnızlık var mı biraz usta?
çok değil
yeter
kendime kadar olsa
telefon çalmasa
kapı açılmasa
pencereden bakılmasa
hele şu sıcaklarda
Usta ordan bol buzlu bir yalnızlık doldursana…


kendimle konuşasım bile yok
düşünceler durmuş akmıyorlar
akreple yelkovan sanki küs
birbirlerine bakmıyorlar
ne saatin pili takılsa
ne düşüncelerin kilidi açılsa
yalnız
sessizlik
Ustam, tiktaksız bir yalnızlık şarkısı çalsana…


komşum Necla teyze geliyor kapıya
kek yapmış bana
kapının önünde
elim uzanmıyor kapı koluna
dönüyorum parmaklarımın ucunda
kedim sarı gözleriyle bakıyor bana
yanına yatıyorum
yalnız kalmak istiyorum diyorum ona
kafasını koyuyor avucuma
yumuyor gözlerini
anlamış gibi söylediğimi
dalıyor uykuya

yap a yalnız kalıyorum odada
yalnızlığın sessizliğini dinlerken şurda
usta, yalnızlıkla ilgili bir masal anlatsana…

yalnızlık lazım bu yalnız akşamlarda
o kadar sek bir yalnızlık olmalı ki
sadece ben olsun dünya
aşkları aldatmamış
dostları terk etmemiş
hatta döllenmemiş
bir yumurta gibi ana rahminde
kısacık bir an yalnız kalıp
sonra yok olsa

Ustam, şurdan bir kişilik yalnızlık uzatsana…

Hiç yorum yok: